Holiday diary | Week #1 - Velké horko & Výlet na Slovensko

6. july 2015 at 23:04 | Posted by: Ivet |  DENNÍK [Ivet]

Ahooj, .... Vítám vás u nového článku, který bude vycházet pravidelně, tedy měl by vycházet pravidelně (znáte mě, trošku/hodně nestíhám). Tento týden oficiálně začaly prázdniny a rozhodla jsem se s vámi podělit o mé zážitky z prvního týdne. Byla jsem se kouknout na vysokou školu, užívala si sluníčka, zajela na Slovenko a spoustu dalšího.

Hned v pondělí se konal můj první dobrodružný výlet na vysokou školu, konkrétně na zápis do studia. Dobrodružný byl proto, jelikož kámoška, s kterou jsem tam měla jít měla zahajovací schůzku o něco dříve než já a já zůstala ve velkém neznámém městě sama. Vstávala jsem brzy ráno stejně jako normálně do školy, ale vzhledem k tomu, že jsem předchozí den šla spát velmi pozdě, byla jsem unavená. Po dlouhé cestě autobusem, poté trolejbusem a nakonec pěší cestou jsem dorazila na 11 hodinu do školy. Vešli jsme do velkého sálu a dostávali nějaké informační letáčky. Přednáška trvala asi hodinu a půl. Říkali nám docela hodně informací, ale stejně jsem z toho spoustu zapomněla. Tím ale můj výlet nekončil, jelikož jedna z věcí, které nám řekli byla ta, že si máme jít vyřídit studentskou kartu. Tak jsem se vydala do neznáma, další půl hodiny tramvají k budově, kde se karta vyřizuje. Když jsem přišla, chtělo se mi začít brečet :D. Byla tam tak dlouhá fronta až ke dveřím ze kterých jsem přišla. Nezbývalo mi nic jiného než tam zůstat a čekat. Čekala jsem celou jednu hodinu a možná i trošku dýl. Když jsem konečně došla do místnosti, kde mi kartu vyřizovali, strávila jsem tam asi dvě minuty. Vůbec jsem z toho všeho nebyla unavená a také naštvaná :D. Když jsem se vracela zpět, samozřejmě mi ujel navazující autobus domů a tak jsem čekala další hodinu. A tak jsem se mezitím vydala do obchodního centra a koupila si pár věcí.

Další tři dny byly takové uklidňující a odpočinkové. Asi před týdnem jsem začala sledovat seriál The Walking Dead a tak jsem si dala takový menší maraton. Kromě toho jsem se věnovala hlavně blogováním, grafice a četbě knížky. Nejsem velký čtenář, ale dostala jsem knížku Hvězdy nám nepřály, a já si jí vždycky chtěla přečíst. Ještě mi chybí asi poslední dvě kapitoly a mám jí dočtenou. (Určitě se můžete těšit na recenzi).

#today#sun#hot#poolSummer party

Velký pátek byl den kdy jsem se s rodinou vydala na naší chatu. Bylo nádherné počasí a to byla velká příležitost užít si sluníčka, opalování a plavání v bazénu. Měli jsme tam být až do pondělí, ale plány se trošičku změnily. Rozhodli jsme se ještě v pátek odjet domů. Na druhý den (sobota) jsme tam opět jeli, ale ještě předtím jsme jeli na velký nákup a také do OBI, kde jsme potřebovali koupit nějaké věci. Poté jsme dojeli a strávili tam celý den. Jelikož taťka vymyslel nový plán, jeli jsme opět domů. (Opravdu nemám ráda řízení a to neustále přejíždění mě unavovalo) ....

Nový plán byl nedělní výlet na Slovensko. Brzy ráno jsme vyrazili na cestu. Po delší cestě jsme dorazili k lanovce Vratná. Rozhodli jsme se si cestu trošku zkrátit a vyjet lanovkou. Postupně jsme po řebenech obcházeli různé vrcholy. První z nich byl vrchol Chleb. Po cestě na zpět byly další vrcholky, jejichž názvy si nepamatuji. Poslední zastávka byl vrchol Poludňový grúň. Cestou nám svítilo krásné sluníčko a cesta ani nebyla tolik náročná. Vše se ale změnilo, když jsme se vraceli zpátky. Z vrcholu jsme mířili z prudkého kopce dolů. Mě osobně mnohem více vadí chodit z kopce. Mám strach, z toho, že se mi žvrtne noha, nebo zakopnu a zřítím se až dolů. Byla to nesmírně dlouhá a náročná cesta a mě se už od začátku strašně klepaly nohy a myslela jsem, že to opravdu nedojdu. Proti nám chodili další turisti a ptali se zda už budou na vrcholu. Jelikož to byla opravdu velký a dlouhý kopec, nemohli jsme je povzbudit. Připadalo mi, že jsme šli déle, než po těch vrcholcích. Když už jsme konečně dorazili dolů, byla jsem tak šťastná. Byla jsem moc ráda, že už jsem dole a zpátky u auta. Vrátili jsme se a dojeli jsme na chatu, aby jsme si odpočinuli a pořádně se osvěžili v bazéně. Večer jsem šla docela brzy spát jelikož jsem byla unavéná.

Jako poslední byla neděle i dnešek, který jsem tedy strávila podle původního plánu na zahradě.

Blonde😊😊😊

Když jsem se dneska vzbudila bylo to ještě horší než jsem si myslela. Tak jak mě bolí nohy, jsem ještě nezažila. Jsem docela zvyklá chodit po horách, ale asi jsem to tentokrát opravdu neodhadla. Kromě toho mě sluníčko trošku připálilo, což není moc příjemný pocit. Z výletu na Slovenko jsem si trošku (hodně) připálila nohy. A dneska aby to nebylo málo jsem si spálila ramena. Asi jsem opravdu neměla chodit v pravé poledne na Slunce. :D

A jak jste si užili první týden prázdnin Vy ??

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Yeanni Yeanni | Web | 7. july 2015 at 2:34 | React

Tak isto som bola v piatok na zápise na vysokú a deň predtým sme boli s bratom na výlete po Bratislave, čo si odniesli moje nohy a lýtka, takže som bola rada, že som prišla zo stanice do školy a naspäť, po príchode na stanicu sme zistili, že nám zrušili vlak, takže úplná paráda.

2 thedreamwalker thedreamwalker | Web | 7. july 2015 at 19:13 | React

aj ja sa tento tyzden chystam na zapis na vs, ale pre mna je to uz po 2x .. lebo 1x som si vybrala zle.. a tiez sa pamatam, ze nam tolko veci povedali, ze som vacsinu vobec nezaregistrovala :)

inak robim giveaway, budem rada ak sa zapojis :)

3 Zuzka Zuzka | Email | Web | 9. july 2015 at 12:24 | React

Tak ako vidím, vážne si mala nabitý týždeň a poriadne si si ho užila. Mám pocit, že tieto prázdniny idú nejak rýchlo a ja ani nestíham sledovať, aký deň vlastne je :D Trošku sa hanbím, že som v tom severnom kúte Slovenska ešte nebola, lebo aspoň podľa fotiek, ktoré som videla, je tam vážne krásne :))

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.