Holiday diary | Week #6 - Cestování po ČR - Krkonoše

10. august 2015 at 23:55 | Posted by: Ivet |  DENNÍK [Ivet]

Zdravím Vás po týdnu opět s Holiday diary. Asi už jste si všimli, že většinou přidávám takové noční deníčky, jelikož dříve nestíhám ale nezapomněla jsem. Dneska Vám povím jak pokračovala má menší dovolená s rodinou a tentokrát jsem se zdržela na pár dní v Krkonoších.

Minulé pondělí jsme odjeli z hotelu v Českém Švýcarsku a přejeli jsme trošku dále tentokrát do Krkonoš, do místa, kde je také nejvyšší vrchol ČR - Sněžka. Během cesty jsme se stavili na Ještěď a hrad Kost. Hrad mě moc nezaujal jelikož okolo něj bylo lešení a něco zde opravovali a nebylo se na co koukat. Druhá zastávka na Ještědu byla pro mě o mnoho zajímavější. Mám moc ráda výhledy z různých hor a vrcholů a proto jsem si to užila. Výhled na všechnu přírodu okolo je neuvěřitelný a krásný. Na hotel jsme dorazili okolo večera. Hotel se jmenoval Apartments Javor a byl překrásný, krásně vybavený a v krásném prostředí.

Na druhý den v úterý nás čekal asi nejnáročnější den. Rozhodli jsme se vyjít na Sněžku. Cesta na samotný vrchol trvala asi 4 hodiny a cesta byla dlouhá 7-8 km. Popravdě jsme si myslela, že to bude náročnější trasa, ale nakonec to nebylo zlé. Teda alespoň do posledního rozcestníku. Když jsem k němu došla zhrozila jsem se kolik je tam lidí. Neudělala jsem snad ani jeden krok bez toho abych se musela někomu vyhnout. Chtěli jsme si tam dát malou přestávku na jídlo, ale raději jsme se vydali do posledního kopce, který vedl na samotný vrchol Sněžky. Šli jsme po přímém Slunci a bylo mi strašné horko, které mi ubíralo sil, ale nakonec jsem tam dorazila jako první. Nechtělo se mi čekat, jelikož jsem pořád musela uhýbat lidem, potom tam byli takoví, kteří mě před sebe nepustili a zastavili se uprostřed cesty. Některé lidi opravdu nepochopím. Každopádně cesta na vrchol určitě stála zato. Překrásný výhled všude okolo mi zvednul náladu a já se jen koukala na krásnou přírodu. Chviličku jsme byli na vrcholu a poté jsme se vydali zpět k hotelu. Při zpáteční cestě jsme šli takovou lesní cestičkou a co mě se nepodaří. Trošku jsme se zamyslela, nedívala jsme se pod nohy a BUM, byla jsem na zemi. Trošku jsem si odřela kolena, ale jinak vše v pohodě. Mávla jsem nad tím rukou a šla dál, ale taťka dostal šílený záchvat smíchu a smál se mi potom celý den. CHA CHA, mě to moc vtipné nepřišlo. :D

Ve středu jsme si dali oddych a šli se projít na rozhlednu Hnědý vrch, který byl 3 km od našeho hotelu. Ještě před tím, než jsme vyrazili, jsem byla společně s taťkou nakoupit v takovém malém obchodě a potkala jsem herce, který hral např. ve filmu S tebou mě baví svět - Václava Postráneckého. Z rozhledny byl opět neuvěřitelný výhled, ale tentokrát jsem si více užila cestu zpět. Zastavili jsme se totiž v menší restauraci a jí si dala velký zmrzlinový pohár, který v tom nesnesitelným horku byl skvělý.

Čtvrteční den byl asi nejnudnější z celého pobytu. Zastavili jsme se totiž na místech, kde jsem jako malá už byla a mě to po druhé obcházet už nebavilo. Místo, které jsme navšítivili bylo Babiččiného údolí. (Babička - Božena Němcová). Po této prohlídce jsme se zastavili na přehradě Rozkoš. Když jsme tam byli naposledy byla tam strašně špinavá voda, a skoro se tam nedalo koupat a tak jsme si mysleli, že po těch letech to bude lepší, ale nebylo. Došla jsem k hrázi neboli ke schodkům, které tam vedly a udělalo se mi špatně. Ta voda vypadala opravdu jako močál. Brácha řekl, že to vypadá jak špenát :D Tak jsme se otočili a jeli zpět na hotel. Určitě tuto přehradu nikomu nedoporučuju.

Poslední den, kdy jsme zároveň odjížděli nazpět domů jsme se zastavili kouknout na zámek Nové město nad Metují. Byl tam moc krásný park, kde byla fontánka a také malé sošky nějakých malých lidí, nebo skřítků. Nebyli jsme na prohlídce, tak přesně nevím jaký účel měli.

A tímto skončilo mé putování po Čr. Po návštěvě zámku jsme se pomalu vraceli zpět domů. Vlastně ne tak docela. Zastavili jsme u nás na chatě, kde máme bazén a konečně jsme se měli kde osvěžit. Tam jsme pobyli celý víkend a dovču zakončili relaxem a koupáním v bazénu.

A co Vy jak si užíváte toto extrémě teplé počasí ?

1 person judged this article.

Comments

1 carolinnestyle carolinnestyle | Web | 11. august 2015 at 13:52 | React

Musím vám říct, že jsi měla celkem zajímavé cestování!:) Máš i hezké fotky k článku.
Před chvilkou jsem na váš blog narazila- téměř náhodou a jsem strašně ráda!:) Sice se tady teprve rozkoukávám, ale moc se mi tady líbí:)
Já si ty tepla moc neužívám. Nejraději mám podzim. Ale tak musím to nějak vydržet. Takže dny trávím tak, že píšu články, projíždím blogy a večer jdu na trénink- prostě celkem nuda.
Mějte se hezky obě dvě!:) Určitě se sem ještě někdy vrátím:)

2 Mariiis_N Mariiis_N | Web | 11. august 2015 at 20:24 | React

Krkonoše jsu nádherné, na Sněžku jsem šplhala, je to dva roky zpátky a bylo to super :D

3 Luci Luci | Web | 12. august 2015 at 15:29 | React

Ještěd - jedno z nejkrásnějších míst v Severních Čechách, moc ráda se tam vracím :) ještě že ten tvůj pád odnesly jenom kolena no :D mohlo být hůř... no a relax v bazénu na závěr? krásná tečka za dovolenou :) já se snažím nic nedělat no... :D

4 Rezzy Rezzy | Web | 16. august 2015 at 10:12 | React

Jéé, já jsem teď taky byla v Krkonoších :) Taky jsme byli na Sněžce a bylo tam sice dost lidí, ale celkem se to ještě dalo. Ale taky mě štve, jak se někteří lidé motají... :D V kterém městě byl ten váš hotel? My jsme se známými obsadili celou chalupu, kde byly apartmány a bylo to tam super :)
Ještě že se ti nestalo nic vážnějšího, jak jsi spadla... brácha sebou dvakrát třísknul kdysi jak byl menší, nějak se mu zachytily tkaničky o háčky na botách a taky z toho máme doteď srandu :D

5 weirdcreature weirdcreature | Web | 18. august 2015 at 19:46 | React

Pozerám že to bola skvelá dovolenka. Muselo to byť aj náročné ale trošku závidim (v dobrom) takéto túry  v prírode:)
Ešte že sa ti nič nestalo ked si spadla:)
Mám nový blog, pretože na starý mi prišli kamaráti a rodina a teda začínam odznova. Adresa môjho nového blogu - http://weirdcreature.blog.cz/
Pekný zvyšok dňa praje Vivi (vivienella.blog.cz)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.