August 2016

TAG: The Summer Tag [Ivet]

21. august 2016 at 15:40 | Posted by: Ivet |  TAGS [Ivet]
I když si to neradi připouštíme a já vám to moc neulehčuji tím, že Vám to ještě navíc přípomínám, letní prázdniny nám pomalu končí a za pár dní čas školní se nám blíží. Dnes nebudu psát, žádné dlouhé deníčky, ale po delší době je tady tag, tentokrát na téma Léto. Nebyla jsem do něj zatagovaná, našla jsem ho na anglické stránce, která vytváří tagy pro youtubery. Mě se tag zalíbil a tak jsem se rozhodla jej sepsat sem na blog a zavzpomínat na nějaké letní vzpomínky, či si ještě tu letní atmosféru trošku vychutnat.

1. Jaké jsou tvé vysněné letní prázdniny?
Los Angeles, Californie, sluníčko, pláž, moře ....
Já byla v zahraničí a u moře jen jednou a to bylo v Chorvatsku a LA je jedno z mých vysněných míst, kam bych se chtěla jednou jet podívat. Léto strávené právě na tomto místě by bylo pro mě jako sen.

2. Oblíbený letní drink?
Ledová třišť a nebo studená čistá voda. Čistou vodu piju téměř každý den, ale když jdeme s rodinou na město do cukrárny, nebo se jen projít po městě volím ledovou tříšť. Všichni si dají zmrzlinu jen já si koupím vždy tříšť. Občas si ráda dám i ledovou kávu.

3. S'mores nebo zmrzlina?
V tomto jednoznačně zmrzlina. Mám pocit, že S´mores jsem nikdy neměla možnost zkusit a mám pocit, že u nás v Česku se to ani neprodává a málokdo to zná. Proto je to za mě určitě zmrzlina. Nejraději mám ráda točenou vanilku a jahodu.

4. Bazén nebo pláž?
Spíše bazén, protože ten mám k dispozici téměř celé léto a na pláž se nedostanu pokud nejedu někam k vodě na dovolenou. V bazénu jsme schopná ležet na lehátku a opalovat se klidně i celý den. :)

5. Strávila bys raději letní den venku v bazénu, nebo doma sledováním Netflixu?
Mě osobně nedělá problém ani jedna verze, protože i letní den se nemusí vydařit a může po celý den pršet. V tomto přípědě ráda prosedím celý den sledováním seriálů. Ale na druhou stranu, když svítí sluníčko a je ten pravý letní den dávám přednost strávit tento den venku u bazénu a s rodinou nebo přáteli.

Most popular tags for this image include: starbucks, blue, drink, summer and food

Moje dovolená 2016: Slovenský ráj | Slovensko

18. august 2016 at 21:16 | Posted by: Ivet |  DENNÍK [Ivet]
Slovensko je jedno z míst kam se moc ráda vždy vracím, nejen, že je tam spoustu krásných míst k vidění, já si především užívám výlety po horách, ale také jsou tam moc příjemní lidé a kolikrát se tam cítím příjemněji než u nás v Česku. Na týdenní dovolené jsem tam byla naposledy před dvěmi lety a letos jsme se s rodinou rozhodli na pár dní vrátit.

Sobota: 6.8.2016
Den začínal okolo páté hodiny ranní, jelikož nás čekala dlouhá asi 4 hodinová cesta na Slovensko. Bohužel nám počasí ze začátku moc nevyšlo a vyjížděli jsme za deštivého počasí. Protože cesta byla daleká, rozhodli jsme se navštívit během cesty dvě jeskyně. První zastávka byla u Demanovské Jaskyňa Slobody. Dojeli jsme na parkoviště, které bylo téměž plné a parkovné, bylo skoro dražší než samotný vstup, ale ani to nás neodradilo, jelikož jsme se moc těšili. Jeskyně byla opravdu krásná, a ani tam nebyla velká zima. Prohlídka trvala přibližně hodinu, okolo bylo spoustu krápníků, malých potůčků kolem a také jsme se dozvěděla, že se tam natáčela pohádka Sůl nad zlato, kterou určitě všichni znáte. Druhou zastávkou byla Dobšinská ľadová jaskyňa. Byla to první ledová jeskyně, ve které jsem byla a musím říci, že se mě osobně líbila více než ta první, jelikož ledových jeskyní je docela málo a pro mě to bylo něco vyjímečného. Po těchto výletech jsme k večeru zamířili k hotelu Telgárt, který jsme měli pronajatý a po těžkém dni jsme si pustili Olympijské hry a už jen odpočívali.

Neděle: 7.8. 2016
Předtím, než jsme vyjeli na tuto dovolenou na Slovensko jsme se na internetu dočetla, že každou první neděli v měsíci mají na Spišském hradě vstup zdarma. Řekli jsme si, že by to stálo za to zkusit a přijet tam, zda je to pravda. Sotva jsme došli k hlavní bráně, už nás uvítal milý pán, který nám tedy potvrdil, že vstup je zadarmo, na samotném hradě probíhala různá vystoupení, ukázky toho jak se vyrábí z keramiky a spoustu dalšího. Mohli jsme se také zúčastnit prohlídky s průvodcem a nebo sami projít celým hradem. Tento výlet byl naprosto fantastický, musím říci, že ze všech hradů, na kterých jsem byla se mi tento líbil nejvíce. Byl velký, spousta prostoru k projití, věže s úžasným výhledem na Tatry. Za mě to byl top výlet za celou dovolenou a určitě doporučuji si tam zajet. Při cestě zpět do hotelu, jsme si řekli, že se chceme ještě kouknout k Vysokým Tatrám, ale dojeli jsme k takovému místu, kde bylo taková spousta lidí, že jsme se otočili a vrátili na hotel.

Moje dovolená 2016: Vysočina | Česká Republika

17. august 2016 at 21:23 | Posted by: Ivet |  DENNÍK [Ivet]
Jako každé prázdniny, až na pár vyjímek jsme se i letos společně s mou rodinou rozhodli vyjet na pár dní mimo domov na menší dovolenou. Cesta nás nezavedla však příliš daleko, protože jsme zůstali u nás v České Republice a zavítali do kraje Vysočina, který jsme doposud ještě nenavštívili. Pro tento článek bych se s Vámi ráda podělila o můj zážitek:

neděle: 31.7. 2016
Byla nedělé, poslední den prvního prázdninového měsíce. Vstávala jsem časně z rána, kolem 5:00 hodin, kdy teprve vycházelo Sluníčko. Dobalila jsem posledních pár nezbytností, které mi chyběly a asi o hodinu později jsme už byli na cestě. Chatu jsme měli zarezervovanou v městě/obci (sama nevím) zvané Milotice, a jelikož cesta trvala nějaké 3 hodinky, rozhodli jsme se ještě zajet na menší a zároveň náš první výlet a tím byla Zoologická zahrada v Jihlavě. I když mám zvířata moc ráda, a vždy se na ně v zoo dívám, někdy mě zamrzí/naštve, když mají velké šelmy malý výběh a prostor k žití. Nicméně, nejvíce se mi vždy líbí kočkovité šelmy a v této zoo jsem si moc oblíbila zvíře "Irbis". Potom co jsme si to tam všechno prošli, konečně jsme dojeli k chatě. Samozřejmě zrovna, když jsme začali přenášet kufry z auta, začalo dost pršet a tak jsme měli hned všechno promočené. Já jako jediná z rodiny, jsem vůbec nevěděla, jak chata bude vypadat a byla jsem moc mile překvapená, byla malá, útulná, měla také pinpongový stůl a tak bylo o zábavu postaráno, ale moje největší nevýhoda, nebylo tam wifi a já jsme v poslední době na internetu dost závislá. Po celém dnu jsme už byli tak unavení, že jsme si šli kolem osmé večer lehnou a naplánovat výlet na další den.

pondělí: 1.8. 2016
Tento den začínal poměrně časně, před 1 hodinou ranní. Většina lidí to má tak, že nemůžou spát kvůli jinému prostředí, že se necítí dobře a jiné, ale já to měla trošku jinak. Časně z rána slyším mluvit rodiče o tom, že slyší v pokroví nějaké zvuky, asi myši. Samozřejmě mě tím vzbudili a potom už jsem to slyšela také a nemohla usnout. Podle mého názoru, kdyby mě rodiče nevzbudili, tak o tom ani nevím, že tam jsou nějaké myši. Reálně jsme vstávala až o pár hodin později, kolem 9 hodiny. Po menší snídani, jsme vyrazili na další náš společný výlet. Tentokrát jsme navštívili město Pelhřimov a v něm konkrétně Muzeum Rekordů a kuriozit. Bylo to pěkné místo, spoustu zajímavosti k vidění, jako je největší bunda na světě, potom nějaké městečko vyrobené z čokolády, nebo hudební nástroje, talířky, nádoby vyrobené ze sirek. Bylo to pěkné místo, až na jednu maličkost a to, že budova, ve které je muzeum umístěna je podle mého ve špatné lokalitě a není jednoduché ji nalézt. :D

úterý: 2.8. 2016
Předešlý den jsme se rozhodli, že tento den bychom mohli zajet na nějaký zámek, či hrad a tak jsme časně z rána vyjeli na hrad Kámen. Když jsem se na hrad poprvé koukla, vůbec nevypadal jak hrad, spíše zámek. Vypadal zvenčí opravdu překrásně a krásně zachovale. Přijeli jsme pár okamžiků před samotnou prohlídkou a tak jsme ani dlouho nemuseli čekat. Uvítal nás takový příjemný hošík, který hned na začátku vyprávěl něco o historii hradu a zmínil také, že nejprve byl tento hrad byl v jedno období přestavěn svými majiteli do zámecké podoby. Tím mě ujistil, že jsem nebyla tak daleko od pravdy. Kromě samotné prohlídky, jsme se také koukli na výstavu starobylých kočárků, která se tam konala. Nejvíce mě zaujal kočárek, který vypadal jako auto :D, a poté ještě na výstavu motorek, která se zde konala taktéž.